Отзыв о семинаре
Тағы да МІБ туралы ….
Қазақстан Республикасы бойынша оқу жылының басында басталған «МІБ 1000 мектеп» республикалық жобасын іске асыру жалғасуда. МІБ мектеп әкімшілігінің қызметіндегі өзекті мәселелердің бірі болып қала береді және білім беру ұйымдары қызметінің барлық бағыттарына және білім беру сапасын арттыруға тікелей әсер етеді.
2023 жылғы 29 қарашада Рудный қаласының білім бөлімі және ҚОӘББ «Рудный қаласының білім бөлімінің № 1 Қашар жалпы білім беретін мектебі» КММ ұжымы жобаға қатысушылармен «МІБ-да проблемаларды зерттеу және оларды шешу: жағдайды жақсартудағы қиындықтарды талдау және практикалық тәсілдер» семинар-практикумы шеңберінде кездесу ұйымдастырды.
Жұмыс барысында жоба қатысушылары мектептің МІБ жоспарын жоспарлау және іске асыру бойынша оң тәжірибесімен танысты. Семинарда МІБ мәселелерін жоспарлаудағы заманауи стратегиялар қарастырылды, жоспарды модельдеу элементтерінің бірі ретінде форсайт-сессия өткізілді, сабаққа қатысу кестесін құруда практикалық тәсілдер ұсынылды. Практикалық бөлімде мақсаттарға сүйене отырып, семинарға қатысушылар бағалау критерийлеріне дискрипторларды әзірлеу арқылы бақылау парақтарын жобалап, сондай-ақ тәрбие іс-шарасын талдауға қатыса алды.
Семинардың барлық қатысушылары алдағы жұмыста пайдалану үшін әдістемелік материалдар алды.
И снова о ВШК….
По всей Республике Казахстан продолжается реализация республиканского проекта «1000 школ ВШК», который стартовал в начале учебного года. ВШК остается одним из актуальных вопросов в деятельности администрации школ и напрямую влияет на все направления деятельности организаций образования и повышение качества образования.
29 ноября 2023 года Отдел образования города Рудного и коллектив КГУ «Качарская общеобразовательная школа № 1 отдела образования города Рудного» УОАКО организовали встречу с участниками проекта в рамках семинара -практикума «Исследование проблем и их решение в ВШК: анализ вызовов и практические подходы в улучшении ситуации».
В ходе работы участники проекта познакомились с положительным опытом работы школы по планированию и реализации плана ВШК. На семинаре были рассмотрены современные стратерии в планировании вопросов ВШК, проведена форсайт-сессия как один из элементов моделирования плана, предложены практические подходы в составлении графиков посещения уроков. В практической части, исходя из целей, участники семинара смогли спроектировать листы наблюдений через разработку дискрипторов к критериям оценки, а также принять участие в анализе воспитательного мероприятии.
Все участники семинара получили методические материалы для использования в дальнейшей работе.