Областной семинар
«НАҚТЫ СТРАТЕГИЯ ЖӘНЕ САПАЛЫ АНАЛИТИКА – МЕКТЕПТІҢ АЛҒА БАСУЫНЫҢ КЕПІЛІ»
Осындай атаумен 2024 жылғы 9 ақпанда облыс әкімдігі білім басқармасының «Рудный қаласының білім бөлімінің №3 жалпы білім беретін мектебі» КММ базасында «1000 мектепті қолдау» республикалық жобасын іске асыру аясында облыстық семинар өтті. Семинардың мақсаты мектептің ҚМДБ іске асыру бойынша оң жұмыс тәжірибесін ұсыну болды.
Семинар жұмысына жоба менторлары, жобаға қатысушы мектеп басшылары мен орынбасарлары, Қостанай облысы әкімдігі білім басқармасының әдістемелік орталығының әдіскерлері қатысты.
Мектеп ұжымы Scrum және Kanban басқарудың инновациялық стратегияларын пайдалана отырып, МІБ-ды іске асыру бойынша әкімшілік топтың жұмыс тәжірибесін ұсынды. Бұл икемді басқару технологиялары заманауи білім беру, оның ішінде мектепішілік бақылау мәселелерін шешуге жарамды, бұған семинарға қатысушылар теориялық ақпарат арқылы ғана емес, практикалық жұмыста да көз жеткізе алды.
Семинар барысында қатысушылар жас мамандар мен тәжірибелі педагогтердің сабақтарына қатысуға, мұғалім мен оқушылардың ілгерілеу деңгейін бағалау мақсатында сабақ практикасына кешенді бақылау жүргізуге мүмкіндік алды. Мектептің әкімшілік тобы ұсынған сабақты талдау әдістері мұғалім мен оқушылардың іс-әрекетіне оқу процесіне қойылатын заманауи талаптар тұрғысынан және тиісті теориялық негіздеме бойынша білікті талдау жасауға мүмкіндік береді.
Әдістемелік жұмыстың ұсынылған жаңа нысаны – «Дедлайн offline» әдістемелік квизі мұғалімдердің сыни ойлауын, ақпаратты талдауын және мектеп менеджерінің маңызды қасиеттері болып табылатын тұжырымдарды қалыптастыру мүмкіндіктерін көруге мүмкіндік берді.
Семинардың барлық қатысушылары алдағы жұмыста пайдалану үшін әдістемелік материалдар алды.
Семинар қорытындысы бойынша оқу-тәрбие процесінің сапасын арттыру және облыс мектептерінің педагогикалық ұжымдарының кәсіби құзыреттілігін жетілдіру мақсатында мектепішілік бақылауды ұйымдастыру және өткізу бойынша тәжірибе алмасу бойынша жобаға қатысушылардың өзара іс-қимылының одан әрі жолдары белгіленді.
«ЧЕТКАЯ СТРАТЕГИЯ И КАЧЕСТВЕННАЯ АНАЛИТИКА – ЗАЛОГ ПРОГРЕССА ШКОЛЫ»
Под таким названием 9 февраля 2024 года на базе КГУ «Общеобразовательная школа №3 отдела образования города Рудного» Управления образования акимата области в рамках реализации Республиканского проекта «Поддержка 1000 школ» состоялся областной семинар. Цель семинара заключалась в представлении положительного опыта работы школы по реализации ВШК.
В работе семинара приняли участие менторы проекта, руководители и заместители руководителей школ-участников проекта, методисты Методического центра Управления образования акимата Костанайской области.
Коллектив школы представил опыт работы административной команды по реализации ВШК с использованием инновационных стратегий управления Scrum и Kanban. Эти гибкие технологии управления подходят для решения вопросов современного образования, в том числе и внутришкольного контроля, в чем смогли убедиться участники семинара не только через теоретическую информацию, но и в практической работе.
В ходе семинара участники имели возможность посетить уроки молодых специалистов и опытных педагогов, провести комплексное наблюдение практики урока с целью оценки уровня продвижения учителя и учащихся. Представленные административной командой школы методики анализа урока позволяют дать квалифицированный анализ деятельности педагога и учащихся с позиции современных требований к учебному процессу и должным теоретическим обоснованием.
Представленная новая форма методической работы — методический квиз «Дедлайн offline», позволила увидеть возможности развития у педагогов критического мышления, анализа информации и формулирования выводов, что является важными качествами школьного управленца.
Все участники семинара получили методические материалы для использования в дальнейшей работе.
По итогам семинара намечены дальнейшие пути взаимодействия участников проекта по обмену опытом по организации и проведению внутришкольного контроля с целью повышения качества учебно-воспитательного процесса и совершенствования профессиональной компетентности педагогических коллективов школ области.