Практический семинар по мониторингу
2023 жылдың қыркүйегінен бастап Рудный қаласының білім бөлімінің әдістемелік кабинеті білім беру ұйымдарында мектепішілік бақылауды ұйымдастыру және жүргізу мәселелері бойынша «1000 мектепке әдістемелік қолдау» республикалық жобасы енгізілді. Ментор болып білім бөлімінің әдістемелік кабинетінің басшысы Нуштаева Ольга Петровна анықталды. Жобаға Рудный қаласының 2 мектебі және Б. Майлин атындағы ауданның 4 мектебі енгізілген.
2023 жылғы 12 қазанда тақырыпта практикалық семинар өткізілді: «Мониторинг негізіндегі басқару МІБ-дың тиімділігінің шарты ретінде» Семинар барысында Рудный қаласының №2 гимназиясы әкімшілігінің білім беру ұйымы қызметінің әртүрлі бағыттарына мониторинг жүргізу және алынған ақпаратты оқу-тәрбие процесін жетілдіруге және білім беру сапасын арттыруға бағытталған басқарушылық шешімдер қабылдауда одан әрі пайдалану бойынша жұмыс тәжірибесі ұсынылды.
Практикалық модуль 4 блоктан тұрады: «Бірыңғай білім беру бағдарламасы» іске асыру шеңберінде білім беру процесінің мазмұны мен сапасына жүйелі бақылауды жүзеге асыру», «Гимназияның табысты қызметінің кепілі ретінде тиімді SWOT-талдау», «Көшбасшының эмоционалды интеллектісін дамыту, оның тиімді іс-әрекеттегі рөлі және қолайлы жағдай жасау» және «Көшбасшылық: тепе-теңдікті сақтау үшін алға жылжу.
С сентября 2023 года методический кабинет отдела образования города Рудного был включен в республиканский проект «Методическая поддержка 1000 школам» по вопросам организации и проведения внутришкольного контроля в организациях образования. Ментором определена руководитель методического кабинета отдела образования Нуштаева Ольга Петровна. В проект включены 2 школы города Рудного и 4 школы района имени Б. Майлина.
12 октября 2023 года был проведен практический семинар во теме: ««Управление на основе мониторинга как условие эффективности ВШК». В ходе семинара был представлен опыт работы администрации гимназии № 2 города Рудного по проведению мониторинга различных направлений деятельности организации образования и дальнейшее использование полученной информации в принятии управленческих решений, направленных на совершенствование учебно-воспитательного процесса и повышения качества образования.
Практический модуль состоял из 4-х блоков: «Осуществление системного контроля за содержанием и качеством образовательного процесса в рамках реализации «Единой программы воспитания», «Эффективный SWOT-анализ как залог успешной деятельности гимназии», «Развитие эмоционального интеллекта руководителя, его роль в эффективной деятельности и создании благоприятной» и «Лидерство: двигаться вперед, чтобы сохранить равновесие».