«Тілге бойлау-бірінші сынып: қазақ тілін үйренудегі сабақтастықтың тірі көпірі» қалалық семинары — Городской семинар «Тілге бойлау-первый класс: живой мост преемственности в изучении казахского языка»
«Тілге бойлау-бірінші сынып: қазақ тілін үйренудегі сабақтастықтың тірі көпірі» қалалық семинары
2025 жылғы 16 қазанда балабақшадағы алғашқы қадамдардан бастап бірінші сынып оқушысының сенімді сөйлеуіне дейін қазақ тілін оқытудағы сабақтастыққа арналған семинар өтті.
Кездесудің негізгі идеясы-мектепке дейінгі және бастауыш білім беру арасындағы тілдік көпірді құру, онда тіл дыбысталады, сезіледі және балалар өмірінің бір бөлігіне айналады.
№12 балабақшаның педагогтары «Сөз шебері» авторлық ойынын ұсынды, онда тіл шығармашылық пен қарым-қатынас қуанышына айналады.
Үш алаң-сабақтастықтың үш бағыты.
Бірінші сынып қазақ тілі мұғалімдеріне арналған 1 диалог алаңы аясында-қатысушылар балабақшаның ойын әдістері сабақтың бір бөлігі бола алатындығын зерттеді. «Ойын зертханасы», «Әрекеттегі Storytelling» және №3, №6 және №14 балабақша педагогтарының шағын мастер-класстары сюжет, қозғалыс және эмоция арқылы сөйлеудің қалай туатынын көрсетті.
2 диалог алаңында бастауыш сынып мұғалімдері өздерінің «навигациялық сабақтастық карталарын» құрды, тілді кез-келген пәннің бір бөлігіне және сыныпты «тілдік қарым-қатынас кеңістігіне» айналдыруды талқылады. Алаңның спикерлері №5, №7, №13 балабақшалардың педагогтары болды.
3 диалог алаңында директорлардың бастауыш оқыту жөніндегі орынбасарлары №10 және №12 балабақша әдіскерлерімен бірге басқарушылық шешімдерді талқылады: қазақ тілі сабақта, ойында, өмірде интеграцияланатын мектепті қалай салу керек.
Әр алаң көрсетті: тіл әрекет, эмоция және қызығушылық бар жерде өмір сүреді.
Семинар атмосферасы-шабыт, ынтымақтастық және жанды қызығушылық! Педагогтер қарапайым, шын жүректен және тілге деген сүйіспеншілікпен қалай сөйлеуге болатын идеялармен бөлісті, ойнады және үйренді.
Городской семинар «Тілге бойлау-первый класс: живой мост преемственности в изучении казахского языка»
16 октября 2025 года состоялся семинар, посвящённый преемственности в обучении казахскому языку- от первых шагов в детском саду до уверенной речи первоклассника.
Главная идея встречи-создать живой языковой мост между дошкольным и начальным образованием, где язык звучит, чувствуется и становится частью детской жизни.
Педагоги детского сада №12 представили авторскую игру «Сөз шебері», где язык становится творчеством и радостью общения.
Три площадки-три направления преемственности.
В рамках диалоговой площадки 1 для учителей казахского языка первых классов-участники исследовали, как игровые методы детского сада могут стать частью уроков. «Игровая лаборатория», «Storytelling в действии» и мини-мастер-классы от педагогов детских садов №3, №6 и №14 показали, как через сюжет, движение и эмоцию рождается речь.
На диалоговой площадке 2 учителя начальных классов создавали собственные «навигационные карты преемственности», обсуждали, как сделать язык частью любого предмета и как превратить класс в «языковое пространство общения». Спикерами площадки выступили педагоги садов №5, №7, №13.
Заместители директоров по начальному обучению на диалоговой площадке 3 обсудили вместе с методистами детских садов №10 и №12 управленческие решения: как построить школу, где казахский язык интегрируется на уроках, в игре, в жизни.
Каждая площадка показала: язык живёт там, где есть действие, эмоция и интерес.
Атмосфера семинара-вдохновение, сотрудничество и живой интерес! Педагоги делились идеями, играли и учились -как говорить просто, искренне и с любовью к языку.